Kedves Szakmérnök Hallgatók!
Ahogy korábban megbeszéltük, a „Fenntartható fejlődés és atomenergia” című, félévközi jeggyel (leánykori nevén gyakorlati jeggyel) záruló tantárgy számonkérésére egy jelnleg még nem meghatározott időpontban egy gyakorlati workshop keretében lesz megtartva.
Óránként összesen 8 főt fogunk két csoportban vizsgáztatni (csoportonként 4-4 főt).
Az adott órán belül a jelentkezett maximum 8 főből véletlen sorsolással fogjuk kiválasztani azt a 4-4 főt, akik együtt vizsgáznak (előre láthatólag Aszódi Attila Tanár Úr is jelen lesz).
A csoporton belül a feladat az alábbi lesz: kisorsoljuk, hogy az adott 4 főn belül kinek melyik szerep jut az alábbiakból:
1. Megújuló energiahordozó alapú villamosenergia-termelés képviselője
2. Fosszilis energiahordozó alapú villamosenergia-termelés képviselője
3. Atomenergia alapú villamosenergia-termelés képviselője
4. A lakossági és ipari villamosenergia-fogyasztók érdekvédelmének képviselője
A feladat
· megfogalmazni a villamosenergia-ellátás rövid-, közép- és hosszútávú fő célkitűzéseit, követelményeit, figyelemmel a fenntarthatósági szempontokra is
· kidolgozni egy párbeszéd/vita keretében egy olyan energiapolitika sarokkövetit, ami
o a résztvevők szerint konzisztens,
o elfogadható,
o összhangban van a fent megfogalmazott fő célkitűzésekkel.
Az osztályozás során figyelembe vesszük, hogy
· ki mennyire aktív a vita során,
· ki mennyire felkészült tárgyi tudással bír, figyelembe véve a félév során elhangzott tananyagban foglaltakat,
· ki hogyan érvel, mennyire tudja képviselni a számára megszabott szerepből fakadó szempontokat, érdekeket.
Kérem, hogy a számonkérésre úgy készüljetek, hogy a szereposztás véletlen volta következtében bármely szerep juthat bárkire, tehát nem elegendő egyetlen szerepre felkészülni.
Jó tanulást mindenkinek!
Üdvözlettel; Orosz Gergely
Ahogy korábban megbeszéltük, a „Fenntartható fejlődés és atomenergia” című, félévközi jeggyel (leánykori nevén gyakorlati jeggyel) záruló tantárgy számonkérésére egy jelnleg még nem meghatározott időpontban egy gyakorlati workshop keretében lesz megtartva.
Óránként összesen 8 főt fogunk két csoportban vizsgáztatni (csoportonként 4-4 főt).
Az adott órán belül a jelentkezett maximum 8 főből véletlen sorsolással fogjuk kiválasztani azt a 4-4 főt, akik együtt vizsgáznak (előre láthatólag Aszódi Attila Tanár Úr is jelen lesz).
A csoporton belül a feladat az alábbi lesz: kisorsoljuk, hogy az adott 4 főn belül kinek melyik szerep jut az alábbiakból:
1. Megújuló energiahordozó alapú villamosenergia-termelés képviselője
2. Fosszilis energiahordozó alapú villamosenergia-termelés képviselője
3. Atomenergia alapú villamosenergia-termelés képviselője
4. A lakossági és ipari villamosenergia-fogyasztók érdekvédelmének képviselője
A feladat
· megfogalmazni a villamosenergia-ellátás rövid-, közép- és hosszútávú fő célkitűzéseit, követelményeit, figyelemmel a fenntarthatósági szempontokra is
· kidolgozni egy párbeszéd/vita keretében egy olyan energiapolitika sarokkövetit, ami
o a résztvevők szerint konzisztens,
o elfogadható,
o összhangban van a fent megfogalmazott fő célkitűzésekkel.
Az osztályozás során figyelembe vesszük, hogy
· ki mennyire aktív a vita során,
· ki mennyire felkészült tárgyi tudással bír, figyelembe véve a félév során elhangzott tananyagban foglaltakat,
· ki hogyan érvel, mennyire tudja képviselni a számára megszabott szerepből fakadó szempontokat, érdekeket.
Kérem, hogy a számonkérésre úgy készüljetek, hogy a szereposztás véletlen volta következtében bármely szerep juthat bárkire, tehát nem elegendő egyetlen szerepre felkészülni.
Jó tanulást mindenkinek!
Üdvözlettel; Orosz Gergely
- Tanár: Aszódi Attila
- Tanár: Orosz Gergely Imre